duminică, 9 mai 2010

"Mai bine mai tirziu,decit niciodata"



Ştiu că toată lumea deja a evadat din inchisorile materiei şi a prins valul bloggeritului deja de zile bune.Eu insă eram sceptic în ce priveşte valoarea unui blog şi ignoram aceasta posibilitate de exprimare.Dar sunt nevoit intr-un final sa recunosc ca in vraful asta de informatie totusi trebuie sa fie si ceva bun ,si ceva de folos cuiva,si ceva placut.De aceea azi,intr-o atmosfera de sarbatoare a nu stiu cui si continuă polemică asupra ei, am hotărit să lansez şi eu o navetă spaţială in largul universului comunicării ca să caut viaţă.Oare este?Oare nu e?-Fie oricum nu ar fi ,totusi comunitatea bloggerilor să inflorească şi cu ei Moldova toată.
Intr-un ceas bun,imi zic, şi să aveţi răbdarea de a mă citi,deşi nu pot promite ca voi fi mereu interesant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu