miercuri, 25 august 2010

Ginduri

Ah voi  ce stiti a va
Arunca dintr-o imbratisare-n alta
Din compania unora,in alta
Straine sunt cu-adevarat aceste
Si oricare  brate pentru voi
Avind si cunoscind pe toate ,
Va aruncati din val in val
Si va miscati  mereu
Nepretuind niciunele Cu-adevarat

Umilit ramine omul in fata tradarii:
El vede-aceasta
Si crede ca-l inseala
Nu ea,ci vazul sau nebun
Vai de n-ar fi naiv
S-ar sti  cu adevarat
N-ar mai spera  ca-s
Doar inchipuiri

Ea  isi aprinde iar  tigara
De-acum vinde zimbete discrete
Oricui care-o priveste
Isi imparte a sa zestre
Pe cind sperai sa-i furi
Un zimbet.o sarutare
Sa fie doar ale tale

Blestemata fii,femei-a  nimanui
Pe tine cu o lume trebuie sa te impart
Si apartii cite putin oricui
Si-ntreaga mie  -niciodat’

Vazut-am cu ochii mei
Si n-am voit sa-mi cred  simtirea
Dar m-a durut de parc-o rana de cutit
Cu tine nu o sa am nimic:
Departe esti de-a oferi fericirea
Oamenii care se trec-
Se pierd
Si dincolo de mastile  care le poarta
Pustietatea tine loc de umbra
Unui corp fara de viata

Sa vada ochii mei si sa nu pofteasca
Trup impartit pentru toti
Ce nu poate sa iubeasca
Vezi:E-aproape  dar nu e a ta
E laolalta,dar nu e impreuna
In sinea sa
Faptura gindirii ei
S-ar diviza intr-atitea directii
De n-ar fi acest banal
Trup ce o tine in Una

Cu ea poti  sa ai 
Nimic mai mult decit
Placerea de moment
Dar sa stea macar pe aproape ea de fericire ?
Sa stii: cu ea te apropii 
Tot mai mult de pieire
Numarate-ti sunt zilele
Si tu le petreci la brat
Cu cea a nimanui

Uneori, e prea mare
ispita unor clipe
dupa care
nu te vede,nu te stie
nimic nu recunoaste-n tine
si isi indreapta pasul
zimbind in sinea ei cu nepasare
"Ah poetul,filosoful
Ce stiu ei si ce discuta ?
Departe sunt de mine-aceste
Doar una-mi place sa observ:
Cum ei pentru-a se bucura
De mine
Sunt gata si pe ei drept robi
Sa dea

Ma bucura multimea
Ma priveste,Le tot arunc
Priviri cochete in raspuns
Oricine-ar spune daca-i sar pe git
C-o noapte cu mine doar iar fi de-ajuns

Pin si poetul
SUnt sigura acuma cind
Priveste
Ma viseaza despuiata
Si-mi admira goliciunea

Sa tot privesti la ea cu gind ascuns
si crezi ca nu stie ce vrei de fapt?
cind ea cu-aceasta  arma
te supune
Si vrea ca sa te vada
Ingenuncheat ca si ceilalti
in fata ei

Crezi ca nu stie c-o doresti a ta?
Cand ea dorinta ti-o adapa
Si ii pare bine
Asculta vorba mea:
Cit mai departe pleaca

vreme trece,el tot tace
Ma priveste,ma tot soarbe
ca pe-un vin
Dar nu s-apropie ,nu vine
Chemarii mele sa raspunda
Uite-l pleaca
far privirea sa-si opreasca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu