luni, 27 septembrie 2010

Virsta de fier si virsta de aur...

Frumoase sunt timpurile ce le traiesti acum,tinere,care-mi zimbesti citind... .Nu esti primul mugure ce infloreste si nici ultimul,toti au trecut pe aici ca sa ajunga acolo unde sunt acum...
 Tu inca prea putin trecut prin viata esti ,carnea-ti-e inca necoapta si mintea frageda.Dar ai in tine jaratecul,focul,potrivit tineretii tale: De ele o sa te conduci  pina atunci cind o sa intervina altceva sa te indrume.
  Minunate-ti sunt zilele,june cu sclipiri  in ochi,caci cele care le cunosti acum te umplu de viata..naiv esti si convins ca pe toate le supui.
Dar veni-vor clipe cind te vei supune fara sa te revolti,cind  privirea ta luminoasa  va arde in flacari si zbuciumul tau in neliniste crunta se va coace...caci  vei cunoaste atunci  dragostea si puterea ei iti va aprinde  sufletul-set-ti va fi  de Ea naprasnica,asa cum  sunt bintuite  de sete fiarele si le clocoteste singele.
 Invatatorule! care-i setea ce-mi bintuie-n oase ?? ce boala pe nestiute ma macina de nu mai dorm si linistea mea s-a risipit si gindul meu a ratacit si fapta nu ma mai bucura. Tristetea a pus stapinire pe mine...(asa vei cuvinta).
--Cunosc aceasta boala! Cindva ,tare demult..si in mine ea mi-a omorit  setea pentru stiinta si m-a facut sa pribegesc  cu gindurile fara sa-mi  aflu loc de odihna,dar pina la urma doar suferinta mi-a adus.Suferinta sunt toate,iubite ucenic,si de-i alege asta cale,nu ai decit  sa te pregatesti  sa suferi,sa fii dez-amagit si tradat,sa lupti pentru  fericirea ta si sa intelegi pina la urma cit de mult te poate insela ceea ce simti si vezi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu