marți, 28 decembrie 2010

Gânduri la capăt de 2010...

-S-a topit raiul si s-a scurs in fisurile pamintului/lumina i s-a transformat in plumb fierbinte/care a curs peste ochii intiului om/ si a ramas doar un fulg carunt zburind peste jaratec.. (august)
-Invatati sa traiti cu zimbetul pe buze,chiar de muriti cite putin,in fiecare zi.
-Oamenii care se trec-se pierd/si dincolo de mastile care le poarta/pustietatea tine loc de umbra/unui corp fara de viata.
-"Portret : chipul tau din fire de praf pe asfalt..ploaia ameninta sa-l spele,vintul sa-l spulbere...timpul sa-l macine...cum sa te apar de toate? "
-Din sufletul meu cu murii strimbi eu ginduri drepte caut in lucruri,idealuri vreau sa implinesc...
-" te mai caut inka in chipurile inghetate pe tablourile trecutului...o unica dorinta:fii amintirea fericirii trecute "
-Cu un singur cuvint...poti un cer intreg sa-nlocuiesti...cu bratul tau poti ochii sa-mi acoperi sa nu mai caut stele...cu gura ta poti sa ma-nveti cit de placuta poate fi tacerea
-"eu si tu :distanta ca de la e la t in alfabet...16 litere ne despart sa fim un singur cuvint"
-pe doi tacerea ii leaga in una....pe unul tacerea-l desparte de celalalt...iar altul-n tacere viseaza....      
-la plimbare cu toamna la brat : toate frunzele-mi par vise neimplinite ce pier fara speranta   
-Condamnat la viata...sortit pentru a nu fi inteles...
"Am surzit la chemarea ta...glasul tau l-am uitat si privirea am alungat-o din mine in noapte..."  
-vreau din clipa sa fac vis....sa invesnicesc ninsoarea in miscare nesfirsita....alba-i ea ca si uitarea...gindurilor ne-mplinite 
-"in gradina prin care treceai fericita/azi flori albe din cer/acopera tulpinile trandafirilor si spinii/nebunul de alb se asterne/din vise cernut/pe muguri de suflet"
-Aproape ,tot mai aproape e suflul tau cald prin ninsori...Lasa-mi mina ta rece pe-obraz si simte cum zbat in mine trecute visari..
-Vrei sa fii fericit : nu-i oferi sufletului temnita suferintei si remuscarilor...ofera-i inaltarea prin simtiri si intelepciunea-cerul spre care sa urce.  
-criza financiara...criza de timp...criza de personalitate....criza de relatii....aiurea! sa nu lasam crizele sa ne striveasca vietile!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu