vineri, 28 mai 2010

Nul

Este greu,este uşor oare să exişti mai mult decît simplu  exponent al statisticii într-un secol sărăcit de substanţă?
Ştiu: trăim din ce în ce mai bine material şi o ducem tot mai rău e plan spiritual .Dacă crizei materiale(mondiale) abia de-i facem faţă,atunci criza spirituală este cea  în care ne-am angajat de ani buni fără să ne dăm seama.
Suntem mai prezenţi de fapt  în spaţiile virtuale decît in cele reale ,obsedaţi  de consum,am împins,am forţat maşinăriile să ne ia locul,iar noi am încetat să mai gîndim..
Mă gîndeam în una din zile că sunt un gănditor virtual,nul adică , atît timp cît nu am creat  ceva căt de modest. Or ce folos  din prestaţia mea faţă de prieteni? Ce folos din  calităţile mele retorice sau prestaţia mea?
Atît timp cît nu sunt antrenat în a crea,sunt un fel de clepsidră prin care parcă trece timpul.Parcă ar trece prin mine,dar nu.În realitate întotdeauna va trece ,sau mai exact noi ne vom trece pe alături de el. Ca să fiu "organ de măsură" pentru timp va trebui mai întâi să-mi muncesc istoria,să o fac să producă .De altfel atît cît  nu am produs ceva ,existăm în dauna noastră,în dezavantajul  timpului care ne-a mai rămas.
Vă chem  să existaţi cu adevărat,să fiţi vii cu spiritul şi să creaţi.

Un comentariu: