joi, 22 iulie 2010

Un fel de psalm ....domnisoarei A.

Doamne!
Ingerul pe care mi l-ai trimis
Sa aiba grija de fiinta mea
E-acum cu capul asezat
Pe pieptul meu
Visind...

Mi-ai trimis drept ajutor
Si calauza
Pe Ea-Fericirea
Si-acum,patimas
Nu vreau sa las
Ingerul sa-si ia zborul
Nici macar pentru o clipa
De linga mine

Cum de mi-a fost
Scris sa iubesc
Pe cel care asezat
Pe umarul meu 
Sa-mi dicteze voia ta

Ori poate
Chiar voia ta era
Ca sufletu sa indrageasca
Pe cel care aduce lumina
Farima de viata bate
Puternic in bratele mele

Stii tu,tacerea ceea
Care vorbea prin vazul nostru
Ingere,
Cit de multe avea sa spuna
Pentru noi doi

Ne-am intilnit  noi doi:
Tu ideea,eu-fapta
Tu eternitate,eu lume trecatoare
Tu calm,eu-neliniste profunda
Intr-o lume care 
Prea repede se trece
Am creat dragostea
Din lumina si intuneric
Punind in miezul ei
Pacatul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu